Szkoła Podstawowa nr 394 w Warszawie
  • Aktualności
    • Informacje Organizacyjne
    • Uroczystości i imprezy szkolne
    • Wycieczki Szkolne
    • Projekty edukacyjno – wychowawcze
    • Wydarzenia sportowe
  • Dla uczniów
    • Plan lekcji
    • Prawa i obowiązki ucznia
    • Zasady bezpieczeństwa w szkole
  • Dla rodziców
    • Rekrutacja
    • Kalendarz
    • Harmonogram zebrań
    • Kadra pedagogiczna
    • O egzaminie…
    • Dokumenty
      • Statut Szkoły
      • Program Wychowawczo-Profilaktyczny
      • Procedury Szkolne
      • Program Edukacji Kulturalnej
      • Deklaracja dostępności
    • Rola rodziców w nauczaniu i wychowaniu
  • Nauka zdalna
    • Regulamin G Suite
    • Jak dołączyć do zajęć
    • Jak dołączyć do spotkania wideo?
  • Projekt Unijny “WYBIERAM EUROPEJSKI STYL ŻYCIA”
    • Założenia i cele projektu
    • Widoczność i rozpowszechnianie projektu
      • Galeria zdjęć
    • Zajęcia przygotowawcze do mobilności
    • Podsumowanie rekrutacji
    • Harmonogram I mobilność
    • Harmonogram II mobilność
  • Galeria
  • Kontakt
  • Film promujący Naszą Szkołę
  • Standardy Ochrony Małoletnich
książki_
marzec 13 2020

ZADANIA DO WYKONANIA W DOMU w czasie 13.03-25.03 2020

Informacje organizacyjne, Inne

Drodzy uczniowie !!!

Proszę o pobranie zagadnień do wykonania w domu i odesłania w terminie do 23.03.2020 na adres email: pracadomowa394@gmail.com.  W przypadku wątpliwości, pytań kontaktujcie się ze swoimi nauczycielami, którzy chętnie służą pomocą. Zapytania kierujcie mailowo pod wskazany powyżej adres.

 

L.P Imię i nazwisko nauczyciela Przedmiot Klasa Zagadnienia Uwagi
1. Katarzyna Bajno j.polski 4a

Karta pracy- „ Jak pokonać Bazyliszka? ( uczniowie otrzymali do domu). Sprawdzian , dział.4.( uczniowie otrzymali do domu). Zadania do wykonania zeszycie ćwiczeń: str. 101-102, str.35-39. Zadania w podręczniku: str.205, zad. 3

i 4 pisemnie.

 


5a

Zadania z podręcznika: str.201 zad. 5, str.205 zad.7,str.213 zad.5,str.214 zad.7, str. 235, zad. 4 i 8.

Zeszyt ćwiczeń , str.42-44.

 

6a

Lektura obowiązkowa,

„ Hobbit, czyli tam i z powrotem” cały tekst. Karta pracy, „ Baśniowy świat lektury” uczniowie otrzymali do domu. Podręcznik, str.210 zad.3. Zeszyt ćwiczeń: str. 49-52, str.89-93. Napisz charakterystykę Bilbo Baginsa. Zredaguj tekst zaproszenia na spotkanie z autorem książek fantasy.

 

2. Agnieszka Zielińska j.polski 6b

Podręcznik str.

204-207 ćw. 1-4

216-218 ćw. 1-4

219-221 ćw. 1-5,7,8

 


7a

Podręcznik str.

212-213 ćw. 1-9

214-216 ćw. 1-5

232   3 wybrane   ćw.

Link do khanacademy

https://pl.khanacademy.org/join/TMRW4FHD

 

 

7b

Podręcznik str.

212-213 ćw. 1-9

214-216 ćw. 1-5

232   3 wybrane   ćw.

Link do khanacademy

https://pl.khanacademy.org/join/TMRW4FHD

 

 

8a, 8b

Fonetyka kl.7

IMIESŁOWY kartkówka

Po przeczytaniu poniższej notatki napisz rozprawkę

zdania podrzędnie złożone

Wielka litera

WYKRES ZDANIA POJEDYNCZEGO

Zdania złożone podrzędnie karta pracy

ŚRODKI STYLISTYCZNE

 



3. Anna Izdebska j. angielski Wszystkie klasy

Wszystkie informacje dla uczniów znajdują się na Edmodo (logowanie przez aplikację mobilną Edmodo lub stronę internetową edmodo.com). Loginy do systemu zostały przekazane uczniom i/lub wychowawcom klas.

 

 


4. Renata Puczyńska matematyka 4a,5a,b,8a,8b

Proszę o zalogowanie się na stronie KhanAcademy za pomocą otrzymanego od nauczyciela loginu i hasła.

Po zalogowaniu się na konto, należy rozwiązać wskazane zadania.

Do każdego zestawu zadań są podpięte filmy, które należy obejrzeć.

Pamiętaj punkty otrzymujesz nie tylko za prawidłowo rozwiązane zadania, ale również za obejrzenie filmu.

Proszę zwrócić uwagę na termin wykonania danej pracy.

Wszystkie zagadnienia znajdują się w zakładce „praca domowa”.

W przypadku braku loginu i hasła, proszę kontaktować się ze mną przez adres mailowy: pracadomowa@gmail.com










5. Anna Piróg matematyka 6a

 

Zakres materiału: klasyfikacja trójkątów, pole trójkąta, rysowanie wysokości.

 

Zadania do wykonania(zeszyt ćwiczeń):

temat IV.3, zadania: 1-6

temat IV.4, zadania: 1-2, 4-7


 


7a

Zakres materiału: nazywanie wyrażeń algebraicznych, mnożenie i porządkowanie jednomianów.

W razie braku podręczników, proszę o kontakt na wyżej podany adres e-mail(w celu udostępnienia podręcznika w wersji elektronicznej).

 

Zadania do wykonania(zeszyt ćwiczeń):

temat IV.2, zadania: 1-2, 4-5

temat IV.3, zadania: 5-8


 

 

7b

Zakres materiału: nazywanie wyrażeń algebraicznych, mnożenie i porządkowanie jednomianów.

W razie braku podręczników, proszę o kontakt na wyżej podany adres e-mail(w celu udostępnienia podręcznika w wersji elektronicznej).

 

Zadania do wykonania(zeszyt ćwiczeń):

temat IV.2, zadania: 1-2, 4-5

temat IV.3, zadania: 5-8


 

 

 

6. Elżbieta Mazanek fizyka 7a ,7b

Kl. 7-pierwsza zasada dynamiki

kl.7- kinematyka-1

Klasy 7- kinematyka-zadania

Klasa 7 – druga zasada dynamiki




8a 8b

Kl. 8 – drgania i fale

Kl.8 zadania-drgania i fale

Kl 8 fale el

kl.8fale elektromagetyczne


 

 

 

7. Zofia Augustynowicz j.rosyjski 7a, 7b Wykonać w zeszycie ćwiczeń następujące zadania:
Str. 22, zad. 2,4
Str. 23, zad. 2
Str. 25 – wszystkie zadania
Str. 27, zad. 3
Str.28, zad. 4,5 – dotyczy czasu przeszłegoCzęść zadań dotyczy ostatniej lekcji, część wcześniejszych.



8a
  1. Wykonać projekt dotyczący szopingu, mianowicie „ubrać” kobietę i mężczyznę i podpisać nazwy odzieży(ręcznie)Str. 36, zad. 1Str. 31, zad. 2 – podpisz po rosyjsku towary i produkty można w nich kupić.
  2. Str. 29, zad. 1 – wypisz pod nazwami sklepów nazwy produktów, które
  3. Str.37, zad. 4
  4. 2. Wykonać ćwiczenia z zeszytu ćwiczeń:
  5. modnie, na sportowo lub elegancko(jak najwięcej elementów odzieży)
8b

 

Podręcznik: strona 24, 25 (test)

Autor podręcznika: Beata Gawędzka-Ajchel

Zeszyt ćwiczeń:

  • strona 20, ćw. 2,3
  • strona 21, ćw. 5, 6, 1
  • strona 22, ćw. 2, 4 (podpisać nazwy państw po rosyjsku)
  • strona 23, ćw. 2
  • strona 25, ćw. 2, 3a, 3b

 

8. Zofia Augustynowicz Geografia 8b 1. Uczniowie, którzy nie uzupełnili zeszytów ćwiczeń mają teraz
możliwość to uczynić
2. Przeczytaj informacje n/t Ameryki, podręcznik str. – 100 – 115
a następnie wykonaj ćwiczenia z zeszytu ćwiczeń str. 46, 47, 48, 50,
51

5a 1. Zapoznaj się z treścią dotyczącą krajobrazu miejsko-przemysłowego
Wyżyny Śląskiej oraz krajobrazu rolniczego Wyżyny Lubelskiej – pod
ręcznik str. 59 – 67, naucz się ustnie odpowiedzi na pytania pod tekstami
a następnie wykonaj ćwiczenia w zeszycie ćwiczeń:
Str 37 – 41
2. Napisz w zeszycie plan wycieczki do miejsc w Warszawie i okolicach,
związanych z Fryderykiem Chopinem
9. Katarzyna Rybak Historia 4a

Zagadnienia: Z dostępnych źródeł (książka, internet) Przygotuj krótką notkę biograficzną bądź plakat o Tadeuszu Kościuszce. Zapoznaj się z życiorysem i ciekawostkami z życia bohatera.

 


5a

Zagadnienia: Temat lekcji: Mieszko I i Chrzest Polski 966

Na podstawie informacji zawartych w podręczniku bądź przy wykorzystaniu wiadomości z internetu, zapoznaj się z dojściem do władzy, rządami i okolicznościami przyjęcia przez Mieszka I Chrztu. Następnie wykonaj kartę pracy.

62-mieszko-i-i-poczatki-polski-karta-pracy

 

 

 6A, 6B

Zagadnienia: Temat lekcji : Rewolucja francuska

Na podstawie informacji zawartych w podręczniku bądź wiadomości z internetu, zapoznaj się z

– przyczynami, przebiegiem rewolucji francuskiej

– postaraj się wskazać jej skutki

– dowiedz się czym jest monarchia konstytucyjna

Praca pisemna:

– W kilku punktach przedstaw przebieg rewolucji

– wyjaśnij terminy: Stany Generalne, burżuazja, Zgromadzenie Narodowe

– Zrób plakat dotyczący DEKLARACJI PRAW CZŁOWIEKA I OBYWATELA

 

7A ,7B

Zagadnienia: Temat lekcji: Polacy w czasie I wojny światowej

Na podstawie filmu dokumentalnego” A jednak Polska 1918-1921” https://www.youtube.com/watch?v=GJLgQZH6U_w , oraz wiadomości znajdujących się w podręczniku bądź Internecie wykonaj kartę pracy.

Zwróć szczególną uwagę na:

-Postawy Polaków w czasie I wojny

– Przebieg bitwy pod Tannenbergiem i Gorlicami

– Utworzenie I Kompanii Kadrowej Legionów Polskich

– Wyjaśnij czym był Kryzys Przysięgowy i Błękitna Armia

-Zwróć szczególną uwagę i rolę jaką odgrywali: Józef Piłsudski, Józef Haller, Ignacy Paderewski

55-sprawa-polska-w-czasie-i-wojny-swiatowej-karta-pracy-do-scenariusza

 

 

 

 8A, 8B

Zagadnienia: Temat lekcji; Początki opozycji demokratycznej w Polsce

Przygotuj krótkie notatki informacyjne(w zeszycie lub na oddzielnych kartkach w formie fiszki) do podanych niżej punktów:

  1. Czerwiec 1976
  2. Wybór Karola Wojtyły na papieża
  3. Strajki Sierpniowe
  4. Utworzenie NSZZ Solidarność

Dla chętnych : Dokończ oglądanie filmu o księdzu Jerzym Popiełuszce, zapoznaj się z filmem „Niezwyciężeni” https://www.youtube.com/watch?v=M7MSG4Q-4as







10. Katarzyna Rybak

Wos

 

8a i 8b Zastanów się na podstawie bieżącej sytuacji i kryzysu związanego z epidemią w jaki sposób Polska spełnia swoją rolę w ograniczeniu rozprzestrzeniania się choroby w Europie. Czy jesteśmy jej mocno zintegrowaną częścią, jak radzimy sobie w sytuacji kryzysowej? Swoje zdanie uzasadnij w krótkiej pracy pisemnej.


11. Danuta Koperska – Puskarz Geografia 6a,6b Dział 3 (cały). Łącznie z tematami 2 i 3 (zapomniałam, przepraszam). + ćwiczenia o tej samej tematyce (str. 34–64). Trochę sporo, ale ciekawe. Znajomość mapy Europy!


7a,7b

Uczniowie będą pisali sprawdzian z 2. części środowiska przyrodniczego Polski. Czyli wszystkie ćwiczenia do str. 54; podsumowanie z podręcznika do strony 82.

Część tematów z działu 3 jest przerobiona ale polecam rozdział 4  „Rozmieszczenie ludności Polski” wraz z uzasadnieniem (dlaczego tak jest, jak jest?- mapa str. 95)

Ponadto: rozdział 6. „Struktura……” ze zwróceniem uwagi na odróżnianie mniejszości narodowej, etnicznej i społeczności etnicznej (czyli podręcznik do str. 107, ćwiczenia do strony 64).



8a, 8b Uczniowie będą pisali wkrótce test z Ameryki, a więc powinny być zrobione ćwiczenia do strony 70. A z podręcznika wszystkie tematy do strony 131 (bez Kanady i Stanów Zjednoczonych).


12. Marianna Leszek chemia 7a, 7b

 

Temat: Woda – właściwości i rola w przyrodzie

 

Przeczytaj tekst z podręcznika lub poszukaj informacji w epodręczniku.pl i wykonaj ćwiczenia w zeszycie ćwiczeń na str. 85 -86. Jeśli nie masz zeszytu ćwiczeń, zrób notatkę w zeszycie przedmiotowym. Zwróć uwagę na: wzór sumaryczny i strukturalny cząsteczki wody, właściwości fizyczne wody, występowanie wody w przyrodzie, stany skupienia wody, zmiany stanów skupienia

 

 

Temat: Woda jako rozpuszczalnik

Przeczytaj tekst z podręcznika lub poszukaj informacji w epodręczniku.pl i wykonaj ćwiczenia w zeszycie ćwiczeń na str. 87 – 89. Jeśli nie masz zeszytu ćwiczeń, zrób notatkę w zeszycie przedmiotowym.   Zwróć uwagę na pojęcia: dipol, rozpuszczalnik, substancje rozpuszczalne i nierozpuszczalne w wodzie, wpływ temperatury, mieszania, rozdrobnirnia substancji na szybkość rozpuszczania

 

Temat: Rodzaje roztworów

Przeczytaj tekst z podręcznika lub poszukaj informacji w e-podręczniku i wykonaj ćwiczenia w zeszycie ćwiczeń na str. 90 – 91. Jeśli nie masz zeszytu ćwiczeń, zrób notatkę w zeszycie przedmiotowym. Zwróć uwagę na:

1) definicje: roztwór, rozpuszczalnik, substancja rozpuszczona, roztwory nienasycone, nasycone i podaj przykłady

2)mieszaniny ze względu na wielkość cząsteczek: roztwory właściwe, koloidy, zawiesiny i podaj przykłady




8a, 8b

Temat: Porównanie właściwości alkoholi

Przeczytaj uważnie treści z podręcznika lub wyszukaj informacji w epodręczniku.pl i wykonaj notatkę w zeszycie. Zwróć uwagę na:

budowa cząsteczek alkoholi, grupa funkcyjna alkoholowa, rodnik alkilowy,

właściwości alkoholi w zależności od wielkości cząsteczek: przykłady cieczy lotnych, cieczy oleistych, substancji stałych

zastosowania różnych alkoholi

 

 

Temat: Kwas metanowy (mrówkowy)

Przeczytaj uważnie treści z podręcznika lub wyszukaj informacji w epodręczniku.pl i wykonaj notatkę w zeszycie. Zwróć uwagę na:

Budowa cząsteczki – wzór sumaryczny i strukturalny, występowanie kwasu mrówkowego w przyrodzie, właściwości fizyczne i chemiczne kwasu, zastosowanie kwasu przez człowieka

 

 

Temat: Kwas etanowy (octowy)

Przeczytaj uważnie treści z podręcznika lub wyszukaj informacji w epodręczniku.pl i wykonaj notatkę w zeszycie. Zwróć uwagę na:

wzór sumaryczny i strukturalny, otrzymywanie kwasu w procesie utleniania etanolu, właściwości fizyczne i chemiczne kwasu, zastosowanie kwasu przez człowieka, produkty zawierające kwas etanowy: ocet balsamiczny, jabłkowy i inne

 



13 Katarzyna Bajno przyroda 4A

Do wykonania zadania w zeszycie ćwiczeń, str. od 63 do 72- wszystkie zadania. Wykonaj plakat „Budowa oka”- technika dowolna.

 


14 Katarzyna Bajno Biologia 5a

Wykonaj w zeszycie przedmiotowym zadania z podręcznika, str.90 i str.97. Zadania w zeszycie ćwiczeń : str.55 zad.2, str. 56 zad. 3,4 i 5, str. 59,60 i 61.

 




Biologia 6A 6B

Zadania w zeszycie ćwiczeń, str. 82, 83 i 84.

 





7A 7B

Zad. 1. Podaj przyczynę, objawy i sposób leczenia nadczynności tarczycy, choroby Hashimoto, choroby Graves-Basedowa- zadanie wykonaj pisemnie.

Zad.2. Opisz konsekwencje niedoczynności przysadki w dzieciństwie. Porównaj przyczyny i objawy cukrzycy typu I i cukrzycy typu II. Zadanie przedstaw w formie pisemnej.

 

 




biologia 8A 8B

Zad. 1. Skonstruuj trzy przykładowe łańcuchy pokarmowe występujące w różnych ekosystemach. Zad.2. Wyjaśnij, czym jest równowaga ekosystemu? Następnie podaj czynniki, które mogą spowodować zakłócenie tej równowagi. Opracuj temat lekcji „ Materia i energia w ekosystemie”. Wykonaj zadania do tematu: – wyjaśnij, czym jest krążenie materii w ekosystemie, – opisz obieg węgla w ekosystemie,- wytłumacz, dlaczego stały dopływ energii jest niezbędny do tworzenia ekosystemu?

 


15 Katarzyna Bajno Edukacja dla bezpieczeństwa 8A 8B

Zad.1. Wymień środki, które powinna zawierać apteczka pierwszej pomocy. Zad.2. Wyjaśnij czym się różni apteczka samochodowa od domowej? Zad.3. Wymień rodzaje opatrunków, które można zastosować na rany ( przy małym krwawieniu i krwotoku). Zad.4Opisz kolejne etapy udzielania pomocy osobie poszkodowanej, która ma krwotok z nosa.

Uczniowie, którzy nie zaliczyli pierwszego semestru lub w obecnym semestrze nie mają ocen z przedmiotu dodatkowo zobowiązani są do znajomości treści z działu 1 i 2 z podręcznika do edukacji dla bezpieczeństwa, „ Żyję i działam bezpiecznie”. !


 

Zawieszenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych Szanowni Państwo, Drodzy uczniowie.

Related Posts

20d90f5f-b805-445c-9a19-d45915b37294

Inne

Ratujemy i Uczymy Ratować! Szkolenie dzięki WOŚP dla naszych Nauczycieli Edukacji Wczesnoszko

IMG-20250302-WA0001

Inne, Projekty edukacyjno - wychowawcze

„Wspólne śniadanie”

książki_

Informacje organizacyjne

Harmonogram i dokumenty dot. procedury przyjmowania uczniów do szkół i placówek specjalnych na rok szkolny 2025/2026.

Ostatnie wpisy

  • Warsztaty w Ekocentrum
  • Projekt przyrodniczo-ekologiczny „Od ziarenka do roślinki”
  • Warsztaty w Warszawskim Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń. Nauki przyrodnicze
  • Pies Wojtek ze schroniska „Na Paluchu” ma nowy dom!
  • Ratujemy i Uczymy Ratować! Szkolenie dzięki WOŚP dla naszych Nauczycieli Edukacji Wczesnoszko

Kategorie

  • Informacje organizacyjne
  • Inne
  • Konkursy szkolne
  • konkursy szkolne
  • Projekty edukacyjno – wychowawcze
  • Uroczystości i imprezy szkolne
  • Wycieczki szkolne
  • Wydarzenia sportowe
  • Wydarzenia szkolne

Archiwa

Szkoła Podstawowa nr 394
w Warszawie

ul. Mahatamy Gandhiego 13
02-645 Warszawa

tel. 22 635 44 27

Polityka RODO Sp 394
© Szkoła Podstawowa nr 394 w Warszawie 2025
Stworzone przez Prosty Przekaz
Accessibility by WAH