


List Prezydenta m.st Warszawy do Rodziców
Szanowni Państwo, Rodzice warszawskich przedszkolaków i uczniów….list PP. do rodziców (1)

Szanowni Państwo, Drodzy uczniowie.
Szanowni Państwo, Drodzy uczniowie
W załączniku przesyłamy zestaw portali edukacyjnych, z których uczniowie mogą korzystać zdalnie dodatkowo .Portale_edukacyjne_13_03_2020_u (1)

ZADANIA DO WYKONANIA W DOMU w czasie 13.03-25.03 2020
Informacje organizacyjne, Inne
Drodzy uczniowie !!!
Proszę o pobranie zagadnień do wykonania w domu i odesłania w terminie do 23.03.2020 na adres email: pracadomowa394@gmail.com. W przypadku wątpliwości, pytań kontaktujcie się ze swoimi nauczycielami, którzy chętnie służą pomocą. Zapytania kierujcie mailowo pod wskazany powyżej adres.
L.P | Imię i nazwisko nauczyciela | Przedmiot | Klasa | Zagadnienia | Uwagi |
1. | Katarzyna Bajno | j.polski | 4a | Karta pracy- „ Jak pokonać Bazyliszka? ( uczniowie otrzymali do domu). Sprawdzian , dział.4.( uczniowie otrzymali do domu). Zadania do wykonania zeszycie ćwiczeń: str. 101-102, str.35-39. Zadania w podręczniku: str.205, zad. 3 i 4 pisemnie.
|
|
5a | Zadania z podręcznika: str.201 zad. 5, str.205 zad.7,str.213 zad.5,str.214 zad.7, str. 235, zad. 4 i 8. Zeszyt ćwiczeń , str.42-44.
|
||||
6a | Lektura obowiązkowa, „ Hobbit, czyli tam i z powrotem” cały tekst. Karta pracy, „ Baśniowy świat lektury” uczniowie otrzymali do domu. Podręcznik, str.210 zad.3. Zeszyt ćwiczeń: str. 49-52, str.89-93. Napisz charakterystykę Bilbo Baginsa. Zredaguj tekst zaproszenia na spotkanie z autorem książek fantasy.
|
||||
2. | Agnieszka Zielińska | j.polski | 6b | Podręcznik str. 204-207 ćw. 1-4 216-218 ćw. 1-4 219-221 ćw. 1-5,7,8
|
|
7a | Podręcznik str. 212-213 ćw. 1-9 214-216 ćw. 1-5 232 3 wybrane ćw. Link do khanacademy https://pl.khanacademy.org/join/TMRW4FHD
|
||||
7b | Podręcznik str. 212-213 ćw. 1-9 214-216 ćw. 1-5 232 3 wybrane ćw. Link do khanacademy https://pl.khanacademy.org/join/TMRW4FHD
|
||||
8a, 8b |
Po przeczytaniu poniższej notatki napisz rozprawkę Zdania złożone podrzędnie karta pracy
|
||||
3. | Anna Izdebska | j. angielski | Wszystkie klasy | Wszystkie informacje dla uczniów znajdują się na Edmodo (logowanie przez aplikację mobilną Edmodo lub stronę internetową edmodo.com). Loginy do systemu zostały przekazane uczniom i/lub wychowawcom klas.
|
|
4. | Renata Puczyńska | matematyka | 4a,5a,b,8a,8b | Proszę o zalogowanie się na stronie KhanAcademy za pomocą otrzymanego od nauczyciela loginu i hasła. Po zalogowaniu się na konto, należy rozwiązać wskazane zadania. Do każdego zestawu zadań są podpięte filmy, które należy obejrzeć. Pamiętaj punkty otrzymujesz nie tylko za prawidłowo rozwiązane zadania, ale również za obejrzenie filmu. Proszę zwrócić uwagę na termin wykonania danej pracy. Wszystkie zagadnienia znajdują się w zakładce „praca domowa”. W przypadku braku loginu i hasła, proszę kontaktować się ze mną przez adres mailowy: pracadomowa@gmail.com |
|
5. | Anna Piróg | matematyka | 6a |
Zakres materiału: klasyfikacja trójkątów, pole trójkąta, rysowanie wysokości.
Zadania do wykonania(zeszyt ćwiczeń): temat IV.3, zadania: 1-6 temat IV.4, zadania: 1-2, 4-7
|
|
7a | Zakres materiału: nazywanie wyrażeń algebraicznych, mnożenie i porządkowanie jednomianów. W razie braku podręczników, proszę o kontakt na wyżej podany adres e-mail(w celu udostępnienia podręcznika w wersji elektronicznej).
Zadania do wykonania(zeszyt ćwiczeń): temat IV.2, zadania: 1-2, 4-5 temat IV.3, zadania: 5-8
|
||||
7b | Zakres materiału: nazywanie wyrażeń algebraicznych, mnożenie i porządkowanie jednomianów. W razie braku podręczników, proszę o kontakt na wyżej podany adres e-mail(w celu udostępnienia podręcznika w wersji elektronicznej).
Zadania do wykonania(zeszyt ćwiczeń): temat IV.2, zadania: 1-2, 4-5 temat IV.3, zadania: 5-8
|
||||
6. | Elżbieta Mazanek | fizyka | 7a ,7b | ||
8a 8b | |||||
|
|||||
7. | Zofia Augustynowicz | j.rosyjski | 7a, 7b | Wykonać w zeszycie ćwiczeń następujące zadania: Str. 22, zad. 2,4 Str. 23, zad. 2 Str. 25 – wszystkie zadania Str. 27, zad. 3 Str.28, zad. 4,5 – dotyczy czasu przeszłegoCzęść zadań dotyczy ostatniej lekcji, część wcześniejszych. |
|
8a |
|
||||
8b |
Podręcznik: strona 24, 25 (test) Autor podręcznika: Beata Gawędzka-Ajchel Zeszyt ćwiczeń:
|
||||
8. | Zofia Augustynowicz | Geografia | 8b | 1. Uczniowie, którzy nie uzupełnili zeszytów ćwiczeń mają teraz możliwość to uczynić 2. Przeczytaj informacje n/t Ameryki, podręcznik str. – 100 – 115 a następnie wykonaj ćwiczenia z zeszytu ćwiczeń str. 46, 47, 48, 50, 51 |
|
5a | 1. Zapoznaj się z treścią dotyczącą krajobrazu miejsko-przemysłowego Wyżyny Śląskiej oraz krajobrazu rolniczego Wyżyny Lubelskiej – pod ręcznik str. 59 – 67, naucz się ustnie odpowiedzi na pytania pod tekstami a następnie wykonaj ćwiczenia w zeszycie ćwiczeń: Str 37 – 41 2. Napisz w zeszycie plan wycieczki do miejsc w Warszawie i okolicach, związanych z Fryderykiem Chopinem |
||||
9. | Katarzyna Rybak | Historia | 4a | Zagadnienia: Z dostępnych źródeł (książka, internet) Przygotuj krótką notkę biograficzną bądź plakat o Tadeuszu Kościuszce. Zapoznaj się z życiorysem i ciekawostkami z życia bohatera.
|
|
5a | Zagadnienia: Temat lekcji: Mieszko I i Chrzest Polski 966 Na podstawie informacji zawartych w podręczniku bądź przy wykorzystaniu wiadomości z internetu, zapoznaj się z dojściem do władzy, rządami i okolicznościami przyjęcia przez Mieszka I Chrztu. Następnie wykonaj kartę pracy. 62-mieszko-i-i-poczatki-polski-karta-pracy
|
||||
6A, 6B | Zagadnienia: Temat lekcji : Rewolucja francuska Na podstawie informacji zawartych w podręczniku bądź wiadomości z internetu, zapoznaj się z – przyczynami, przebiegiem rewolucji francuskiej – postaraj się wskazać jej skutki – dowiedz się czym jest monarchia konstytucyjna Praca pisemna: – W kilku punktach przedstaw przebieg rewolucji – wyjaśnij terminy: Stany Generalne, burżuazja, Zgromadzenie Narodowe – Zrób plakat dotyczący DEKLARACJI PRAW CZŁOWIEKA I OBYWATELA
|
||||
7A ,7B | Zagadnienia: Temat lekcji: Polacy w czasie I wojny światowej Na podstawie filmu dokumentalnego” A jednak Polska 1918-1921” https://www.youtube.com/watch?v=GJLgQZH6U_w , oraz wiadomości znajdujących się w podręczniku bądź Internecie wykonaj kartę pracy. Zwróć szczególną uwagę na: -Postawy Polaków w czasie I wojny – Przebieg bitwy pod Tannenbergiem i Gorlicami – Utworzenie I Kompanii Kadrowej Legionów Polskich – Wyjaśnij czym był Kryzys Przysięgowy i Błękitna Armia -Zwróć szczególną uwagę i rolę jaką odgrywali: Józef Piłsudski, Józef Haller, Ignacy Paderewski 55-sprawa-polska-w-czasie-i-wojny-swiatowej-karta-pracy-do-scenariusza
|
||||
8A, 8B | Zagadnienia: Temat lekcji; Początki opozycji demokratycznej w Polsce Przygotuj krótkie notatki informacyjne(w zeszycie lub na oddzielnych kartkach w formie fiszki) do podanych niżej punktów:
Dla chętnych : Dokończ oglądanie filmu o księdzu Jerzym Popiełuszce, zapoznaj się z filmem „Niezwyciężeni” https://www.youtube.com/watch?v=M7MSG4Q-4as |
||||
10. | Katarzyna Rybak | Wos
|
8a i 8b | Zastanów się na podstawie bieżącej sytuacji i kryzysu związanego z epidemią w jaki sposób Polska spełnia swoją rolę w ograniczeniu rozprzestrzeniania się choroby w Europie. Czy jesteśmy jej mocno zintegrowaną częścią, jak radzimy sobie w sytuacji kryzysowej? Swoje zdanie uzasadnij w krótkiej pracy pisemnej. | |
11. | Danuta Koperska – Puskarz | Geografia | 6a,6b | Dział 3 (cały). Łącznie z tematami 2 i 3 (zapomniałam, przepraszam). + ćwiczenia o tej samej tematyce (str. 34–64). Trochę sporo, ale ciekawe. Znajomość mapy Europy! | |
7a,7b |
Uczniowie będą pisali sprawdzian z 2. części środowiska przyrodniczego Polski. Czyli wszystkie ćwiczenia do str. 54; podsumowanie z podręcznika do strony 82. Część tematów z działu 3 jest przerobiona ale polecam rozdział 4 „Rozmieszczenie ludności Polski” wraz z uzasadnieniem (dlaczego tak jest, jak jest?- mapa str. 95) Ponadto: rozdział 6. „Struktura……” ze zwróceniem uwagi na odróżnianie mniejszości narodowej, etnicznej i społeczności etnicznej (czyli podręcznik do str. 107, ćwiczenia do strony 64). |
||||
8a, 8b | Uczniowie będą pisali wkrótce test z Ameryki, a więc powinny być zrobione ćwiczenia do strony 70. A z podręcznika wszystkie tematy do strony 131 (bez Kanady i Stanów Zjednoczonych). | ||||
12. | Marianna Leszek | chemia | 7a, 7b |
Temat: Woda – właściwości i rola w przyrodzie
Przeczytaj tekst z podręcznika lub poszukaj informacji w epodręczniku.pl i wykonaj ćwiczenia w zeszycie ćwiczeń na str. 85 -86. Jeśli nie masz zeszytu ćwiczeń, zrób notatkę w zeszycie przedmiotowym. Zwróć uwagę na: wzór sumaryczny i strukturalny cząsteczki wody, właściwości fizyczne wody, występowanie wody w przyrodzie, stany skupienia wody, zmiany stanów skupienia
Temat: Woda jako rozpuszczalnik Przeczytaj tekst z podręcznika lub poszukaj informacji w epodręczniku.pl i wykonaj ćwiczenia w zeszycie ćwiczeń na str. 87 – 89. Jeśli nie masz zeszytu ćwiczeń, zrób notatkę w zeszycie przedmiotowym. Zwróć uwagę na pojęcia: dipol, rozpuszczalnik, substancje rozpuszczalne i nierozpuszczalne w wodzie, wpływ temperatury, mieszania, rozdrobnirnia substancji na szybkość rozpuszczania
Temat: Rodzaje roztworów Przeczytaj tekst z podręcznika lub poszukaj informacji w e-podręczniku i wykonaj ćwiczenia w zeszycie ćwiczeń na str. 90 – 91. Jeśli nie masz zeszytu ćwiczeń, zrób notatkę w zeszycie przedmiotowym. Zwróć uwagę na: 1) definicje: roztwór, rozpuszczalnik, substancja rozpuszczona, roztwory nienasycone, nasycone i podaj przykłady 2)mieszaniny ze względu na wielkość cząsteczek: roztwory właściwe, koloidy, zawiesiny i podaj przykłady |
|
8a, 8b | Temat: Porównanie właściwości alkoholi Przeczytaj uważnie treści z podręcznika lub wyszukaj informacji w epodręczniku.pl i wykonaj notatkę w zeszycie. Zwróć uwagę na: budowa cząsteczek alkoholi, grupa funkcyjna alkoholowa, rodnik alkilowy, właściwości alkoholi w zależności od wielkości cząsteczek: przykłady cieczy lotnych, cieczy oleistych, substancji stałych zastosowania różnych alkoholi
Temat: Kwas metanowy (mrówkowy) Przeczytaj uważnie treści z podręcznika lub wyszukaj informacji w epodręczniku.pl i wykonaj notatkę w zeszycie. Zwróć uwagę na: Budowa cząsteczki – wzór sumaryczny i strukturalny, występowanie kwasu mrówkowego w przyrodzie, właściwości fizyczne i chemiczne kwasu, zastosowanie kwasu przez człowieka
Temat: Kwas etanowy (octowy) Przeczytaj uważnie treści z podręcznika lub wyszukaj informacji w epodręczniku.pl i wykonaj notatkę w zeszycie. Zwróć uwagę na: wzór sumaryczny i strukturalny, otrzymywanie kwasu w procesie utleniania etanolu, właściwości fizyczne i chemiczne kwasu, zastosowanie kwasu przez człowieka, produkty zawierające kwas etanowy: ocet balsamiczny, jabłkowy i inne
|
||||
13 | Katarzyna Bajno | przyroda | 4A | Do wykonania zadania w zeszycie ćwiczeń, str. od 63 do 72- wszystkie zadania. Wykonaj plakat „Budowa oka”- technika dowolna.
|
|
14 | Katarzyna Bajno | Biologia | 5a | Wykonaj w zeszycie przedmiotowym zadania z podręcznika, str.90 i str.97. Zadania w zeszycie ćwiczeń : str.55 zad.2, str. 56 zad. 3,4 i 5, str. 59,60 i 61.
|
|
Biologia | 6A 6B | Zadania w zeszycie ćwiczeń, str. 82, 83 i 84.
|
|||
7A 7B | Zad. 1. Podaj przyczynę, objawy i sposób leczenia nadczynności tarczycy, choroby Hashimoto, choroby Graves-Basedowa- zadanie wykonaj pisemnie. Zad.2. Opisz konsekwencje niedoczynności przysadki w dzieciństwie. Porównaj przyczyny i objawy cukrzycy typu I i cukrzycy typu II. Zadanie przedstaw w formie pisemnej.
|
||||
biologia | 8A 8B | Zad. 1. Skonstruuj trzy przykładowe łańcuchy pokarmowe występujące w różnych ekosystemach. Zad.2. Wyjaśnij, czym jest równowaga ekosystemu? Następnie podaj czynniki, które mogą spowodować zakłócenie tej równowagi. Opracuj temat lekcji „ Materia i energia w ekosystemie”. Wykonaj zadania do tematu: – wyjaśnij, czym jest krążenie materii w ekosystemie, – opisz obieg węgla w ekosystemie,- wytłumacz, dlaczego stały dopływ energii jest niezbędny do tworzenia ekosystemu?
|
|||
15 | Katarzyna Bajno | Edukacja dla bezpieczeństwa | 8A 8B | Zad.1. Wymień środki, które powinna zawierać apteczka pierwszej pomocy. Zad.2. Wyjaśnij czym się różni apteczka samochodowa od domowej? Zad.3. Wymień rodzaje opatrunków, które można zastosować na rany ( przy małym krwawieniu i krwotoku). Zad.4Opisz kolejne etapy udzielania pomocy osobie poszkodowanej, która ma krwotok z nosa. Uczniowie, którzy nie zaliczyli pierwszego semestru lub w obecnym semestrze nie mają ocen z przedmiotu dodatkowo zobowiązani są do znajomości treści z działu 1 i 2 z podręcznika do edukacji dla bezpieczeństwa, „ Żyję i działam bezpiecznie”. ! |

Zawieszenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych
Od 12 do 25 marca br. funkcjonowanie jednostek systemu oświaty zostaje czasowo ograniczone. Oznacza to, że w tym okresie przedszkola, szkoły i placówki oświatowe zarówno publiczne, jak i niepubliczne nie będą prowadziły zajęć dydaktyczno-wychowawczych. To decyzja Ministra Edukacji Narodowej wynikająca z konieczności zapobiegania rozprzestrzenianiu się koronawirusa.
Lekarze, specjaliści, eksperci WHO wskazują, że wprowadzenie odpowiednich i odpowiedzialnych działań może ograniczyć rozprzestrzenianie się wirusa. Obecna sytuacja epidemiologiczna w Polsce może zagrozić zdrowiu obywateli. Dlatego na podstawie tzw. specustawy Minister Edukacji Narodowej przygotował rozporządzenie, które czasowo ogranicza funkcjonowanie jednostek systemu oświaty na obszarze całej Polski.
Zawieszenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych
Zawieszenie zajęć dotyczy przedszkoli, szkół i placówek oświatowych (publicznych i niepublicznych), z wyjątkiem:
- poradni psychologiczno-pedagogicznych;
- specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych;
- młodzieżowych ośrodków wychowawczych, młodzieżowych ośrodków socjoterapii, specjalnych ośrodków wychowawczych, ośrodków rewalidacyjno-wychowawczych;
- przedszkoli i szkół w podmiotach leczniczych i jednostkach pomocy społecznej;
- szkół w zakładach poprawczych i schroniskach dla nieletnich;
- szkół przy zakładach karnych i aresztach śledczych.
W przypadku specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych, ośrodków rewalidacyjno-wychowawczych, poradni psychologiczno-pedagogicznych o udziale w zajęciach dziecka decyduje rodzic. To nie obowiązek lecz prawo. Rodzic, którego dziecko do 8. roku życia nie bierze udziału w zajęciach ma prawo do zasiłku opiekuńczego.
Dyrektorze,
- zajęcia w Twojej szkole, przedszkolu, placówce będą zawieszone na 2 tygodnie;
- 12 i 13 marca br. to dni, w których w przedszkolach i szkołach podstawowych nie będą odbywały się zajęcia dydaktyczno-wychowawcze, a jedynie działania opiekuńcze;
- od 12 marca br. uczniowie szkół ponadpodstawowych nie przychodzą do szkół;
- poinformuj uczniów, rodziców i kadrę pedagogiczną o tym, jak będą wyglądały kolejne dni;
- od poniedziałku, 16 marca br. wychowankowie i uczniowie nie przychodzą do przedszkoli i szkół. Nauczyciele pozostają w gotowości do pracy; natomiast pracownicy administracji i obsługi normalnie świadczą pracę;
- poinformuj niezwłocznie rodziców i nauczycieli o ograniczeniu funkcjonowania placówki. Wykorzystaj do tego dziennik elektroniczny lub inne środki komunikacji z rodzicami i nauczycielami. Wywieś informację o zawieszeniu zajęć w widocznym miejscu;
- możesz poprosić nauczycieli o to, aby przygotowali materiały dydaktyczne do samodzielnej pracy uczniów w domu. Ministerstwo Edukacji Narodowej przekaże informacje dotyczące e-materiałów, z których mogą korzystać uczniowie i nauczyciele;
- w szkołach prowadzących kształcenie zawodowe, w placówkach kształcenia ustawicznego oraz w centrach kształcenia zawodowego zawieszenie zajęć dotyczy również zajęć realizowanych w ramach praktycznej nauki zawodu;
- uczniowie branżowych szkół I stopnia będący młodocianymi pracownikami nie uczęszczają do szkoły. Realizują jednak przygotowanie zawodowe u pracodawcy na dotychczasowych zasadach;
- od 16 marca br. będą zawieszone zajęcia realizowane w ramach turnusów dokształcania teoretycznego młodocianych pracowników;
- na wniosek rodzica ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego z Twojej szkoły, w szczególnie uzasadnionych przypadkach, masz obowiązek zorganizowania mu opieki;
- śledź na bieżąco komunikaty Głównego Inspektora Sanitarnego, Ministerstwa Zdrowia i MEN o sytuacji epidemiologicznej w kraju. Sprawdzaj również komunikaty wysyłane przez System Informacji Oświatowej.
W okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty nauczycielom pozostającym w gotowości do pracy przysługuje wynagrodzenie ustalone na podstawie Kodeksu Pracy (art. 81 § 1).
Rodzicu,
- ze względu na bezpieczeństwo zdrowotne Twoje i Twojego dziecka, zajęcia zostaną zawieszone od 12 marca br. W przedszkolach i szkołach podstawowych 12 i 13 marca br. będą jeszcze prowadzone działania opiekuńcze;
- zachęcaj dziecko do samodzielnej nauki w czasie gdy nie będzie lekcji w szkole. Ministerstwo Edukacji Narodowej na platformie epodręczniki.pl. udostępnia szereg materiałów edukacyjnych, które pozwalają uzupełnić, ugruntować i poszerzyć wiedzę. Dostęp do tych zasobów jest bezpłatny;
- jeśli masz dziecko w wieku do 8 lat, przysługuje Ci zasiłek opiekuńczy do 14 dni. Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie internetowej ZUS;
- przekaż osobom, które będą opiekować się Twoim dzieckiem, podstawowe informacje dotyczące bezpieczeństwa i higieny;
- rygorystycznie przestrzegaj w domu zasad higieny i czystości pomieszczeń, w których przebywasz;
- śledź na bieżąco komunikaty GIS, MZ i MEN o sytuacji epidemiologicznej w kraju oraz informacje przesyłane przez dyrektora szkoły.
W szczególnie uzasadnionych sytuacjach rodzic ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego może wystąpić do dyrektora szkoły, do której uczęszcza jego dziecko o zapewnienie opieki.
Uczniu,
- pamiętaj o swoim bezpieczeństwie w domu. Unikaj miejsc, gdzie są duże skupiska ludzi (np. komunikacja publiczna, kino, teatr, centra handlowe);
- przerwa w funkcjonowaniu Twojej szkoły nie powinna oznaczać dni wolnych od nauki;
- odpowiedzialnie wykorzystaj czas zawieszenia zajęć w Twojej szkole. Przeczytaj ulubioną książkę, spróbuj uzupełnić swoje wiadomości lub rozwijaj kompetencje. Skorzystaj przy tym z darmowej platformy epodreczniki.pl i materiałów rekomendowanych przez Twojego nauczyciela;
- przestrzegaj w domu zasad higieny i czystości pomieszczeń, w których przebywasz.
Platforma epodreczniki.pl i materiały do samodzielnej nauki
Zachęcamy nauczycieli, aby w najbliższym czasie wspierali uczniów w nauce i przekazywali materiały do samodzielnej pracy w domu. Szczególnie prosimy o objęcie opieką uczniów, którzy przygotowują się do tegorocznego egzaminu ósmoklasisty, maturalnego oraz zawodowego i udostępnienie im niezbędnych materiałów.
Rekomendujemy wykorzystanie w tym celu następujących rozwiązań:
- dziennik elektroniczny;
- strona internetowa szkoły, przedszkola, placówki oświatowej;
- mailing do rodziców, a w przypadku uczniów starszych wysyłanie materiałów bezpośrednio do młodzieży.
Na platformie Ministerstwa Edukacji Narodowej epodreczniki.pl udostępniliśmy e-materiały do wykorzystania przez nauczycieli lub do samodzielnej nauki przez uczniów. Epodręczniki.pl to biblioteka bezpłatnych, sprawdzonych, zgodnych z aktualną podstawą programową materiałów edukacyjnych.
Jak się zabezpieczyć przed koronawirusem?
- Często myj ręce przy użyciu mydła i wody.
- Przy kasłaniu i kichaniu zakrywaj usta i nos. Zachowaj co najmniej metr odległości od osób, które kaszlą i kichają.
Osoby wracające z regionów zarażonych koronawirusem powinny powiadomić o tym telefonicznie stację sanitarno-epidemiologiczną lub zgłosić się do oddziału obserwacyjno-zakaźnego. Więcej informacji dotyczących koronawirusa na stronie: gov.pl/koronawirus
Podejrzewasz u siebie koronawirusa? Zadzwoń pod numer 800 190 590!
Bezpłatna infolinia NFZ jest czynna całą dobę, przez 7 dni w tygodniu. Wykwalifikowani konsultanci poinformują Cię, co zrobić, by otrzymać pomoc.
Podstawa prawna
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 marca 2020 r. w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 http://dziennikustaw.gov.pl/DU/2020/410

Pamiętaliśmy o Niezłomnych.
Projekty edukacyjno - wychowawcze
Żołnierzom Wyklętym należy się pamięć i szacunek a najlepiej pamiętają o nich ich bliscy. Wyjątkowym gościem który mógł nam opowiedzieć o swoim ojcu i rotmistrzu Pileckim był dziennikarz, historyk i syn jednego z nich Tadeusz Płużański.



Ferie zimowe 2020
Z okazji ferii zimowych, życzymy Wam, Drodzy Uczniowie, bezpiecznego i radosnego wypoczynku. Niech ten wolny czas dostarczy niezapomnianych wrażeń i wielu ciekawych przeżyć. Odpoczywajcie, cieszcie się urokami zimy, swobodą, przygodami, poznawaniem nowych miejsc i ludzi. Przypominamy Wam kilka prostych zasad, które sprzyjają bezpieczeństwu: – bądźcie widoczni na drodze i w jej pobliżu – noście drobne elementy odblaskowe na kurtkach, plecakach, paski odblaskowe wszyte w odzież; – pamiętajcie o telefonach alarmowych – europejski numer alarmowy: 112; – myślcie i przewidujcie konsekwencje swoich zachowań na stokach narciarskich, na wyciągach, na lodowiskach oraz w innych miejscach zabaw; – przestrzegajcie poleceń osób obsługujących obiekty sportowe; – używajcie kasków chroniących głowę – na nartach, łyżwach, na rowerze. Rodzicom składamy podziękowania za zaangażowanie i trud w I semestrze i również życzymy chwili odpoczynku od szkoły. Spotykamy się 24 lutego. Wracajcie wszyscy zadowoleni, uśmiechnięci oraz wypoczęci, z nową energią do pracy w drugim semestrze. |

Uwaga korekta planu lekcji obowiązuje od 04.11.2019
Od poniedziałku 4 listopada nastąpi niewielka korekta sal w niektórych klasach.
Proszę o zapoznanie się z nowym planem swojej klasy.
Pobierz tutaj lub zajrzyj na stronę